We don't want to be the biggest, but the best and most popular

Nu vrem sa fim cei mai mari. Vrem sa fim cei mai buni si cunoscuti.

Din 2009 produsele Hoxter sunt vandute in 23 de tari din Europa. Filozofia noastra este sa fim autentici, fara aparitii fastuoase, strategii exagerate sau pe cai indirecte. Pastrand valorile traditionale realizam o functionare mai simpla si eficienta, iar printr-o strangere de mana promitem calitate si incredere. Lucram sub deviza: “Nu vrem sa fim cei mai mari. Vrem sa fim cei mai buni si cunoscuti.”

Richard Dorazil, Petr Banasinski
Fondatorii Hoxter

Business philosophy

Filozofia companiei

Colaboram doar cu parteneri specializati, deoarece consideram foarte importanta protejarea vanzarii prin internet a produselor noastre. Nici un client nu ar trebui sa cumpere online produsele noastre. Selectionam atent reteaua noastra de distributie pentru a crea parteneriate bazate pe incredere si respect, aceasta fiind filozofia noastra.

Quality

Calitate

Garantie de 5 ani pentru focar si 2 ani pentru restul componentelor. Nu ne identificam cu tendintele actuale de a folosi produsele pe termen mediu sau lung. Focarele realizate de noi sunt robuste si realizate din materiale de inalta calitate iar scopul nostru este ca acestea sa aiba o durata lunga de viata, fiind special concepute pentru a functiona intens.

Own development

Dezvoltarea noastra

Drumul de la designul initial la produsul finit este unul lung. Incercam sa nu subestimam nici un detaliu si sa preluam cat mai mult din inovatiile si solutiile nou aparute in domeniu. Acest proces presupune luni intregi de dezvoltare si testari indelungate. Lucrurile de calitate necesita mult timp si noi nu producem defecte, producem Hoxter.

Hoxter customer service

Serviciul clienti Hoxter 

Oferim suport permanent pentru produsele noastre si suntem aici pentru tine oricand ai nevoie. Toate solicitarile de servicii vor fi rezolvate in termen de cateva zile. Suportul pentru clienti este oferit direct din fabrica, de catre tehnicienii nostri calificati ce cunosc produsele in detaliu.

 

Din 2016 compania implementeaza un proiect cu numarul CZ.01.2.11/0.0/0.0/15_016/0005150, avand numele “Participarea companiei Hoxter la targuri internationale”, proiect sustinut financiar de Uniunea Europeana. Scopul acestui proiect este promovarea in cadrul targurilor internationale, in care compania va avea o expozitie si va oferi informatii despre produse.